لوگو

منابع دیزاین

Design Thinking: What it is and Why it Works

Jeanne Liedtka
Darden School of Business

چکیده

تفکر طراحی” توجه بسیار زیادی را در مطبوعات کسب و کار به خود جلب کرده است و به عنوان یک روش حل مسئله جدید، با چالش هایی که سازمان های تجاری در تشویق به تفکر خلاق تر و دستیابی به نوآوری و رشد با آن مواجه هستند، همراه است. با این حال، چه در قالب تحقیقات تجربی و چه در بررسی درستی مفهومی آن، پیوند با مکتوبات آکادمیک در مورد فرآیندهای تصمیم گیری سازمانی، یا زمینه سازی در روانشناسی فرآیندهای شناختی انسان، از سوی محققان کسب و کار مورد توجه قرار گرفته است. هدف این مقاله پرداختن به نکته مهم  ، بررسی مبانی نظری و حقانیت مفهوم، به منظور پیشبرد چشم اندازهایی برای تشویق توجه به نکاتی که پیش تر بیان شد، نظارت بر مطالعه تجربی دقیق تر مفهوم در عمل است. هدف ما این است که ابتدا با بررسی تعریف و منشأ آن، این پژوهش را انجام دهیم و در ادامه، “تفکر طراحی” را به عنوان یک مفهوم، برای تایید همگرا و واگرا، بررسی مفروضات و اصول و ابزارهای فرآیند کلیدی آن ارزیابی  خواهیم کرد. در مرحله بعد، ما به دنبال پایه گذاری آن در متون مرتبط، با تکیه بر تحقیقات در چندین زمینه، به ویژه سوگیری های شناختی، هستیم. در نهایت با پیشبرد مجموعه ای از مفاهیم مورد بررسی و ایجاد فرضیه های قابل آزمایش برای تحقیقات بیشتر نتیجه گیری می کنیم.

قدم بعدی را به سمت حرفه ای شدن در طراحی بردارید

چرا بعد سوم

اگر به دنبال یک مسیر خلاقانه هستید اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، در جای درستی هستید .

آکادمی بعد سوم در شبکه‌های اجتماعی

کلیه حقوق این سایت متعلق به آکادمی دیزاین بعد سوم می‌باشد l طراحی گرافیک مهیار صامت حقیقی و طراحی و پشتیبانی: آژانس
دیجیتال مارکتینگ رویسامد

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.